Cilj seminara jeste upoznavanje sa razvojnim okruženjem Unreal Engine i njegovim alatima za razvoj igara i grafički impresivnih 3D svetova u realnom vremenu.
Seminar je namenjen svima koji poseduju osnovna znanja iz oblasti 3D modelovanja i žele da steknu teorijske i praktične osnove za produkciju interaktivnog 3D sadržaja, bez obzira da li se taj sadržaj kreira za potrebe video igre, arhitektonske vizuelizacije ili, pak, VR/AR aplikacije. Budući da je priroda Unreal Engine platforme multidisciplinarna, seminar je koncipiran tako da daje polaznicima uvid u osnovne Unreal Engine alate i tehnike rada uključujući pripremu i ubacivanje aseta iz eksternih programa, kreiranje sveta igre, rad sa editorima materijala, čestica, lišća i terena, rad sa svetlima, rad sa animacijama, kreiranje karaktera i korisničkog interfejsa, kao i dodavanje interaktivnosti kroz blueprint sistem vizuelnog programiranja.
Struktura seminara je postavljena tako da polaznici stiču navedene kompetencije kroz izradu konkretnog projekta 3D video igre od postavke projekta do izvršne verzije igre.
Predavači će biti stručni profesori sa Fakulteta tehničkih nauka.